Priser

Guides, tips & nyheder

Tilbage til blog
Skrevet af Hans Poulsen

Tidsregistrering

I PAKMAN er det muligt at dine medarbejdere kan registrere deres arbejdstid.

I hovedmenuen til venstre finder du menu punktet tidsregistrering. Hvis du er almindelig bruger kan du kun se din egen tid. Er du derimod administrator, så kan du trække lister med dine medarbejders tider, som du kan bruge til løn bogholderiet.

Hvis du har behov for det, kan du oprette forskellige opgaver, som dine medarbejdere kan fordele deres tid på. Dermed får du et glimrende overblik over hvorledes timerne bliver forbrugt mellem medarbejderne.

Sådan registrere du din tid.

Find menu punktet [Tidsregistrering] i menuen til venstre

 

 

Her kan du se listen over de tidsregistreringer du har lavet i indeværende uge.

 

 

Ønsker du at udvide perioden, kan du trykke på [Ændre perioden]

 

 

Du kan oprette en ny tidsregistrering ved at trykke [Opret tidsregistrering]

 

 

Her kan du angive om det er en almindelig arbejdsdag, eller om du har været syg eller haft ferie. Samtidig kan du også registrere tid på de forskellige arbejdsopgaver som du har oprettet. 

 

 

Har du brug for flere arbejdsopgaver at registrere din tid på, kan du gøre det under menu punktet [Indstillinger] -> [Opgaver til tidsregistrering]

 

 

Her har du mulighed for at oprette og redigere dine arbejdsopgaver.

Du kan sætte opaven inaktiv hvis den ikke skal bruges mere. Ved at angive en prioritet, kan du angive hvor på listen under tidsregistrering den skal fremkomme. Hvis du klikke af at opgaven ikke skal medtages i arbejdstiden, så kommer tid registreret på dette punkt, ikke til at indgå i antal timer medarbejderen har arbejdet. Dette kan eksempel bruges til at angive pauser som medarbejderen ikke får løn for.

 

Har du spørgsmål til hvordan tidsregistreringer virker i PAKMAN. Så tag meget gerne fat i vores support, så hjælper vi dig meget gerne videre.